KEF HTS2001.2 satelliet / zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KEF HTS2001.2 satelliet / zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

fam-ploeg 17-05-2008

Waanzinnig goede speakerset van 5 aluminium eitjes met een super-subwoofer. Heb getwijfeld tussen deze set en de B&W VM1, maar de eitjes zijn veel fraaier (en kleiner) dan de B&W speakers en de subwoofer (250W, stand-by 11W!) veel krachtiger.
Met behulp van de receiver VSX-817 van Pioneer zijn de speakers exact in te stellen, zodat het geluid zich altijd vlak voor je lijkt te bevinden. Met je ogen dicht is de plaats van de speakers niet aan te wijzen.
Heb overigens mijn keuze 100% gebaseerd op gedownloade buitenlandse vergelijkingstesten, want in een Hifi-winkel kom je er toch niet achter.
Geen seconde spijt van gehad, zou ze gelijk weer kopen, in mijn ogen de beste 5.1 set die voor rond de 700 euro te koop is.

berry3 14-08-2004

mocht deze 2 dgn thuis vergelijken met B&W VM1
3 stuks als surroend en center speaker.
op een denon av 1804 en 2 B&W 603 frontspeakers.
In verglijking met VM1 veel minder helder en sprankelend. geluid blijft in de
speaker hangen
VM1 ca 15% duurder maar 75% betere geluids kwaliteit. Natuurlijk is dit
persoonlijk.
Vooral als center valt kef eitje zwaar tegen.